Bestelling en Levering

Waar is mijn bestelling?

1. Controleer de leverdatum.

De verwachte leverdatum vindt u in de bevestigingsmail van uw bestelling.

Standaard thuisbezorging
Bestellingen worden binnen 2-5 werkdagen geleverd.

(behalve zaterdag, zondag en feestdagen).

Levering van maandag t/m vrijdag.

2. Volg mijn bestelling.

Controleer de trackinglink in de verzendmail om de actuele trackinginformatie te bekijken.

3. Controleer uw gegevens.

Meld u aan bij uw account en controleer of wij over de juiste verzendgegevens voor uw bestelling beschikken en of al uw contactgegevens actueel zijn.

Neem contact op met uw buren. Bent u niet thuis, dan heeft de bezorger het pakket mogelijk bij een van uw buren afgeleverd.

4. Neem contact met ons op.

Als u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen en de verwachte levertijd is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice en vermeld uw bestelnummer.

Wie verscheept er de bestellingen?

Alle leveringen naar een huisadres worden afgehandeld door DHL.

De traceerlink in mijn e-mail werkt niet

De traceringsinformatie is mogelijk niet meteen beschikbaar, omdat deze pas verschijnt wanneer je pakket het hoofdsorteercentrum van de koerier bereikt heeft. Als je geen traceringsinformatie kan zien, wacht dan enkele uren voordat je het opnieuw probeert.

Mijn bestelling is niet correct / Er ontbreekt een item in mijn bestelling.

Producten die je niet hebt besteld:

Als er artikelen worden geleverd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice en dan bespreken we samen je retourmogelijkheden. Klantenservice  We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

Producten niet meegeleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van ontbrekende artikelen in je bestelling.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling doen voor artikelen die niet zijn verzonden.
Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je na 5 werkdagen nog geen volledige terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verschepings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier op verschillende punten tijdens de reis van je levering.

Ik heb een defect / beschadigd item (s)

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice. We bespreken samen de retourmogelijkheden en sturen het artikel vervolgens naar ons inspectieteam. Na verwerking bieden we je je geld terug.

Wat moet ik nog meer weten over Thuisbezorging?

Onze koerier zal steeds proberen te leveren via de voordeur op het juiste adres, voordat het pakket bij een buurwoning achtergelaten wordt. Wanneer alle pogingen tot aflevering falen, zal hij een kaartje achterlaten om je te laten weten wat hij gedaan heeft.

Hoe veilig is betalen op jullie website?

Wij nemen veiligheid zeer ernstig. Wanneer je je kredietkaartgegevens op de website invoert, wordt die informatie beschermd door middel van Secure Socket Layer (SSL)-technologie. Dit codeert je gegevens en zorgt ervoor dat de informatie die je indient niet gelezen kan worden in het uitzonderlijke geval dat het onderschept wordt.

Als je niet zeker bent dat de SSL-beveiliging toegepast wordt, kijk dan na of er een hangslot- of sleutelicoon zichtbaar is in de grijze bar aan de basis van de pagina die je aan het lezen bent.

Je kan er vanop aan dat de gegevens die je bij ons ingeeft veilig zijn.

Wanneer levert jullie koerier?

Bestellingen worden bezorgd tussen 8:00 en 17:00, ma-vr (uitgezonderd wettelijke feestdagen).

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.

Welke betalingsmethoden aanvaarden jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • IDEAL 
  • Paypal
  • CreditCard

Waarom is mijn order geannuleerd?

Sorry dat je bestelling is geannuleerd.
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode. Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over onze producten en diensten.